Love is all around

Allez un petit intermède musical et un retour vers les années 90! Piso m’a rappelée cette chanson tout à l’heure et j’ai pensé: « eh oui, puisque l’amour n’est pas au rendez-vous, pourquoi ne pas secouer la bête pour qu’elle sorte »😆 L’amour est quelque part dans l’air, allez je fais un voeu, pourvu qu’il sorte maintenant …😆

5 réponses à “Love is all around

  1. hahaha! napetak-ndry mintsy le love is all around a!
    grande dedicace antsika sy ndry e!

    love is all around mais on ne le trouve pas! (enfin si j’ai ptet trouvé mdr!)

  2. dédicace hoantsika 2 marina!😆 atao ôtran’ny mihira avivy ra-orana taloha no mihira an’io! lol

  3. Mozika mahafinaritra, taloha nahatsiarovako an’i « Four Weddings and a Funeral » fa ankehitriny kosa « Love Actually » izay nahitako an’i Billy Nighty😀 [Billy Mack ao amin’ny sarimihetsika] izay rocker ‘has been’ niverina nalaza tampoka rehefa nihira ny ‘reprise’ « X-mas is all around ».

    Maro lahantsoratra manosika ahy hieritreritra ny blaoginao, misaotra.

  4. salut tomavana!🙂 ehh, samy film mahafinaritra daholo na « Love actually » na « 4 mariages et un enterrement » dia mbola ampiako kely an’i « Bridget Jones » izay tena ankafiziko koa! J’espère que tu prendras plaisir à lire mon blog et merci beaucoup d’être passé!🙂

  5. ça ne vaut pas « christmas is all around me »…🙂

Laisser un commentaire

